מומחים ברשת

הרשת הדיגיטלית מאפשרת לכל אחד מאיתנו למצב את עצמו כמומחה בתחומו. אולם, בכדי לבצע את התהליך בצורה נכונה חשוב לעבור על הכללים הבאים, כל זאת בכדי שגם אתם תוכלו להפוך למובילים אך גם חדשניים.

מיתוג ברשת: בואו לקבל השראה

הרשתות מהוות נכון להיום את הפלטפורמה המרכזית להעברת תכנים, בייחוד של אנשים אשר הם מומחים בתחומם. למעשה, אפשר להעביר מסרים כמו גם מידע בתפוצה רחבה של מאות ולעיתים אפילו מיליוני גולשים, אולם בשל התחרות העזה היכולת לבצע את המיתוג היא מוגבלת וכרוכה בלא מעט צעדים. לא צריך ללכת מעבר לים כדי להבין את העוצמה של מומחים ברשת, אלא ניתן לראות דוגמה מובהקת כאן בישראל. "סינמסקופ" החל בתחילת דרכו כבלוג פרטי של יאיר רוה, מבקר קולנוע ויוצר ישראלי. תוך זמן קצר הבלוג שלו התחיל לתפוס תאוצה, וצבר לעצמו קהל עוקבים נאמן שהלך אחרי ההמלצות של רוה כמעט בעיניים עצומות. אפילו קולנועיים – שחקנים, במאיים ומפיקים החלו לשים לב לביקורות של רווה אשר מאופיינות בתחכום, הומור וציניות. לאחר שהבלוג כבר הפך למוסד של ממש, תוך זמן קצר החל יאיר רוה לבצע שת"פ שהפך לתגית באתר וואלה ובאתר מאקו לצד הופעות ברדיו קצה, באתר סריטה ובפייסבוק. רוה אינו לבד, וכיום ניתן לראות לא מעט ישראלים שבזכות הבלוג הצליחו למצב את עצמם.

אז כיצד גם אתם יכולים להפוך למומחים בתחום שלכם?

ראשית כל, הכול מתחיל ונגמר במיתוג. בעולם דיגיטלי ורווי בתחרות, אם לא תצליחו למתג את עצמכם, אתם פשוט לא תצליחו. חד וחלק. בשלב הראשון, חשוב לחשוב לעומק מה הייחוד שלכם ביחס לאחרים. לאחר מכן, צריך לעבוד קשה: לשוחח עם מומחים בתחום שלך מהם תוכל לשאוב השראה ואפילו "להעתיק" את הדרך שהם עשו בדרך להצלחה, להצטרף לקבוצות באותו תחום שלכם כמו גם לפתח את הידע האישי באמצעות כלים להגברת המוטיבציה. ככל שתהיו בעלי מוטיבציה גבוהה יותר, כך תוכלו להגשים את החלום שלכם ולמצב את עצמכם כמומחים בתחום. חלק מהותי בתהליך המיתוג כולל גם פיתוח תכנים ייחודים לכם, ובנייה של קהילה עמה אתה חייב לשמור על קשר באופן תדיר בין אם מדובר בקהילה בפייסבוק, פורום, בלוג או אתר.

הגעה לתפוצה רחבה = מיצוב כמומחים

ככל שהקהילה שלכם תהיה גדולה יותר, כך תוכלו למצב את עצמכם בשורה הראשונה. על כן, ניתן בהחלט להסתייע בחברה המתמחה בתחום של מיתוג ברשתות, כך שתוכלו לקבל ליווי מקצועי כמו גם לבצע פעולות של קידום ברשת להגדלת חשיפה. בסופו של דבר מדובר בניסוי וטעיה, כפי שלא בנות את רומא ביום אחד, גם לכם ייקח זמן, אולם אם תעבדו כמו שצריך, תוכלו להגיע לתוצאות מעולות.